kuoli

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

emilia

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja emilia »

hei taas

Kiitti kaikki kun olette jaksaneet olla mukana. Teistä on kyllä suuri apu. Mitä tekisin jos munanettiä ei olisi ??? :smt017

Keneltä kysyisin neuvoa. On se hyvä, että löysin teidän. Olen aikaisemmin käyttänyt vain sitä pikkusiiven nettiä ja siellä alkoi olla todella hiljaista, kunnes huomasin jonkun joka kysyi onko tämä munanetti vielä toiminnassa. Siitä sain tiedot tästä foorumista

No nyt siihen kanan kuolemaan


ei Marekista ollut mitää juttua ko paperissa. Tai en ainakaan osannut tulkita, että olisi ollut. Meinaan laittaa vielä kyselyn Eviraan Heinäsen Heikille, jos hän osaa selostaa paremmin kaikki taudit ja niiden aiheuttajat. Kiitti siitä punkkipyydyksen muistuttamisesta. Sen olinkin jo unohtanut. Täytyy jostain saada aaltopahvia ja laittaa pyydykset.

Minulla oli ja on vieläkin sellainen juoma-automaatti, johon mahtuu paljon vettä ja sitä ei tule joka päivä vaihdettua (siis vettä)

Täytyy alkaa käyttämään jotain muuta astiaa vedelle, johon mahtuu vain päivän annos niin vesi tulee vaihdettua joka päivä

Kuten ilmoitin jos joku haluaa tutkia paperia tarkemmin niin voin laittaa sähköpostilla kopion
kanamummo

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Vai listeria. Ohhoh. Eipä sille taida mitään saada, muuta kun tosiaan pitää yleiskunto kanoilla hyvänä.
Strongholdia taas mainostan, tippa niskaan kanalle, reseptilääke. Punkit ainakin vähenee sillä.
Toinen kikka: tupakinmuruja pesäheiniin, karkottaa kaikki syöpäläiset.
Orsiin ja pesiin kait tarvis kuuman veden ja kuurauksen, onkohan lisäkonsteja?
gallia

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja gallia »

Mielenkiintoinen juttu nuo tupakanmurut!

Mun mielestä vesiautomaatista ei tartte vaihtaa vettä, jos vesi on silmämääräsesti ok. Parempi se on, että kanoilla on varmasti aina vettä saatavilla. Siten pysyy yleikunto hyvänä ja se taas suojelee taudeilta. Varmaan se likaantunut vesi tuossa yhteydessä tarkoittaa jotakin kuravettä, maakuopassa seisonutta, suorastaan viemäriojavettä tms. :smt017
Kyllähän kanat juovat ulkoillessaan kurarapakoistakin ja tuskin niissäkään steriiliä vettä on!
Eepi

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Pitääkö mun mennä pummaamaan tupakkia joltain? :smt017 Keskustelu: Ai sä oot alkanu polttaa? Ei ko mä laitan sitä kanan pesään! :smt005
Skuukkeli

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Eepi kirjoitti:Pitääkö mun mennä pummaamaan tupakkia joltain? :smt017 Keskustelu: Ai sä oot alkanu polttaa? Ei ko mä laitan sitä kanan pesään! :smt005
Ja kukaan ei usko... :smt005
emilia

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja emilia »

hei :smt006

siis onko totta, että tupakka auttaa ????? muuhunkin kuin tupakanhimoon ????? :smt025
Skuukkeli

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Ei muuta kun malborokauppaan... :smt004

Tupakoitsijan mielestä tuo onvarmaan jonkinasteista väärin käyttöä... kokeile hyvä jos toimii.
Osaako kukaan kertoa sitä määrää meneekö koko aski kerralla vai riittääkö muutama tupakki?
gallia

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja gallia »

Mä aattelin ostaa sitä irtona... Saa sit väki ihmetellä, et nysse on vanhoilla päivillään alkanu vielä sätkääkin käärimään! :smt005
emilia

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja emilia »

no nii tietenkin irtokamaa

on varmaankin halvempaa hyvä hyvä me :smt038
sera1

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja sera1 »

Tupakkaa käytetään tuholaisten torjunnassa ainakin huonekasveilla. Joko puruina tai tuhkana.
Eläimille tuo nikotiini on kyllä myrkkyä, mutta en jaksa uskoa, että kanat innostuisivat tupakanpuruja syömään.
Eepi

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Höh no eikös se ihmisillekkin ole myös myrkkyä? :-s
sera1

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja sera1 »

Hih, onhan toki, mutta ihminen kestää sitä suurempia määriä jo kokonsa puolesta :smt003
Eikä ihminen yleensä syö tupakanpuruja. Intissä on kautta aikojen hommattu kuume syömällä tupakanpuruja. Toimii myös muissa tilanteissa, kun halutaan sairaslomaa jostain.
kaakatin

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Voisko sitä tupakkaa laittaa johonkin verkkopussiin tai sideharsopussiin :smt017
eivät pääsis kanat vahingossakaan syömään tupakkaa.
Eepi

Re: kuoli

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Toi onkin hyvä idea! :smt005
Vastaa Viestiin