Hyökkäys viirulaan - surkea eläintenpitäjä vol 2

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Issikalla pääsee tietty tyyppään :smt003 se on sika kiltti. Tuo sitten kaks mille kanaa mut täytyy tuua mun ukolta salaa :smt003 :smt002 . Rokit sais tietty mieluiten olla kanoja niin otan sitten Ullalta kukon niin on eri sukua mutta ei se haittaa vaikka olis kukkokin messissä. Muista sitten ottaa se heiluri mukaan niin saat opettaa mulle sen käyttöä :smt006 Jos haluutte niin voitte ottaa Jampankin mukaan isännälle kaljottelu kaveriks siks aikaa kun me emännät harrastetaan :smt005
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

hih! no nythän meillä on kiva reissu tiedossa maanantaille! :hello1:

Onks Jampalla töitä vai pääseekö mukaan?
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Meidän issikalla on maanantaina kengitys kymmeneltä joten ratsastaan pääsee noi kahdentoista jälkeen ihan tuliterillä monoilla ja hokeilla. Mutta tuskin te paljon ennen sitä täällä olette. Ja Jamppa voi tulla toteen kuinka meidän riikkien pyrstöt hävis viikossa :smt005
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

ann75 toi patti voi olla loukkaantumisesta, mulla ei kyllä ole koskaan ollut tuollaisia. Ja nyt ainakin mulla viiruilla on sulkasato. Porukoilla on justiin selät paljaana, tuollalailla kun kuvailit. Menee ihan itellään ohi.
Mulla on ja ihan normaalia poikaskalkkia viiruille.
Ei tuota kanakalkkia saa rikottua millään, sehän on kalkki kiveä. Tai tietty vasaralla paukuttamalla.
Tulkaa tännekkin, mullekkin saa tuoda kanoja, voin antaa viiruja tilalle.
Ja tääl ois Jampalle tulossa ja fassuja.
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Mirri ei saa, mäkin olisin halunnu fasuja mut toi sun reissu tänne tuli niin äkkiä etten viittiny enään vaivata. Jos olisin tienny ennakkoon niin olisin kans tilannu fasu parin.
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

mirri kirjoitti:ann75 toi patti voi olla loukkaantumisesta, mulla ei kyllä ole koskaan ollut tuollaisia. Ja nyt ainakin mulla viiruilla on sulkasato. Porukoilla on justiin selät paljaana, tuollalailla kun kuvailit. Menee ihan itellään ohi.
Mulla on ja ihan normaalia poikaskalkkia viiruille.
Ei tuota kanakalkkia saa rikottua millään, sehän on kalkki kiveä. Tai tietty vasaralla paukuttamalla.
Tulkaa tännekkin, mullekkin saa tuoda kanoja, voin antaa viiruja tilalle.
Ja tääl ois Jampalle tulossa ja fassuja.
etkös Sinä juuri tuonnut fassuja tälle suunnalle? :smt017
hitsit kun olet sen verta kaukana, että sitten menisi kyllä jo ylityön puolelle :smt005
mutta otetaan kesällä vaikka suuntaa ja sitten tuon munanettiläiset kartan mukaan ja lähdetään suunnistamaan ympäri Suomea :smt045

Seuraillaan pattia, toivottavasti paranee pian!
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

On mulla niitä vielä fassuja, kummonen pari sulle ois pitänyt minnimanni tuoda?
Joo toin Jampalle mustafasut, mutta tulis muutakin.
Ja viimeistään kesällä ajelen sitten tuomaan, jos ei kulkeudu muuten sinnepäin. Vielä en tiedä missä vaiheessa kesää.
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

No jamppahan on tietysti töissä :smt013
En taida mukaan ehtiä...
Pärkkele!!!
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Lueskelin noista matosista vähän netistä ja tälläinen informatiivinen linkki löytyi..

http://hikipedia.info/wiki/Mato
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

ann75, :smt005 :smt005 :smt003

Oli kerrassaan kattava tietopläjäys. :toothy7:
Vastaa Viestiin