Vihreät jalat

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
YouSee

Vihreät jalat

Viesti Kirjoittaja YouSee »

Ostin noin viikko sitten lapsille pari tipua. Nyt toinen tipuista ei ota painoa jalan päälle ollenkaan. Tipu syö ja juo normaalisti mutta nukkuu aika paljon ja mielestäni hengittää normaalia raskaammin nukkuessaan. Hain samasta paikasta tänään 2 lisää jos tuo toinen sattuisi kuolemaan tai jos sen lopetan jos saan täältä neuvoa mitä tehdä. Elikkä tänään kun hain samasta paikasta 2 lisää niin huomasin kotona kun laitoin ne samaan tarhaan että mun aiemmiilla tipuilla on vihreät jalat ja näillä uusilla on keltaiset. Kaikki neljä Tipua on saman kukon ja kanan poikasia ja ne on konehaudottuja ja samanikäisiä. Olen aivan ymmälläni miksi näillä aiemilla tipuilla on vihreet jalat. Olenko syöttänyt väärin? Vai niissä joku tauti? Vai voisiko ne muuttua vihreeksi koska ovat popsineet tosi paljon vihreitä kirvoja meidän piha markiilta. Please auttakaa, meillä on kova murhe ja hämmennys et mitä tää oikeen on.
YouSee

Re: Vihreät jalat

Viesti Kirjoittaja YouSee »

Lisäys: Olen oloittelija ja sääli ja murhe on kova. Vastatkaa joku nopeeta että mitä tehdään.
YouSee

Re: Vihreät jalat

Viesti Kirjoittaja YouSee »

Lisäys vielä: Olen tarkastanut ja tunnustellut tipun jalan monta kertaa, en huomaa siinä mitään murtumaa enkä turvotusta. Välillä se päästää pienen hätääänen mutta en ole varma onko se kipu ääntä vai pelon / pois sylistä ääntä
YouSee

Re: Vihreät jalat

Viesti Kirjoittaja YouSee »

Nyt seuraan tipua juuri tässä. Olin kuulevani että joko sen maha kurisi tai en tiedä mistä se ääni tuli tipusta mutta tipusta se tuli. Voisko jollain maha taudilla olla yhteys???
Maattari
lindell
Viestit: 1724
Liittynyt: 18 Elo 2009, 22:23
Paikkakunta: Iitti

Re: Vihreät jalat

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Toisilla kanoilla on vihertävät jalat, ei huolta jalkojen väristä.
Liikkuuko se kipeä tipu ollenkaan, ontuuko vai ei varaa jalalle ollenkaan?
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
YouSee

Re: Vihreät jalat

Viesti Kirjoittaja YouSee »

Lopetin tipun koska en raskinut katsoa kun tipu vain makoili.
Maattari
lindell
Viestit: 1724
Liittynyt: 18 Elo 2009, 22:23
Paikkakunta: Iitti

Re: Vihreät jalat

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Hieno ja rohkea päätös uudelta kananpitäjältä. Respectiä :smt023
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
YouSee

Re: Vihreät jalat

Viesti Kirjoittaja YouSee »

Kyllä se oli vaikia päätös ja tuli tosi paha mieli kun jouduin sen tekemään mutta nyt parempi mieli koska tipu ei enään kärsi.
Vastaa Viestiin