Hybridi kana kuoli

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Maru

Hybridi kana kuoli

Viesti Kirjoittaja Maru »

Aamulla oli kanalassa ikävä yllätys!

Valkoinen 2vuotias hybridi, Kerttu oli kuolleena pehkussa orren alla :smt010
Noin vain :smt017 Mitään oireita, en ollut huomannut ja sit onkin kanttu vei.
Toiset kanat ja kukko näyttivät ainakin ihan hyvinvoivilta, kuten ennenkin.

Tällä kuolleella kanalla oli pää ihan tumman punainen. Onko aina kuolleella sen värinen ? En tiedä, kun tämä mun eka kuollut :shock: Tosin tällä kanalla on aina ollut iho silmien ympäriltä tosi kirkuvan punainen, toisin kuin muilla valkoisilla.
Oli tosi arka, kaikista arin. Ja muiden valkoisten nokkima.Itse taas pahin ruskeita hätyyttävä.

Nyt tietty huolettaa, mihin kuoli. Löytyykö näitä ikäviä yllätyksiä jatkossa lisää :smt009
Ipren

Re: Hybridi kana kuoli

Viesti Kirjoittaja Ipren »

Täällä hybridi kana oli pari päivää lähes paikallaan... ei syöny, juonu...äsken löyty kuolleena pesästä. Muut kotkottajat kunnossa. Nyt tarttis saada muutama lisää :)
gallinita

Re: Hybridi kana kuoli

Viesti Kirjoittaja gallinita »

Tuli mieleen tuosta tummanpunaisesta päästä.. ettei olisi syönyt rotanmyrkkyä? Ainakin oon nähnyt joskus siihen kuolleita rottia ja niillä on pahoja verenpurkaumia. Tää oli vaan arvaus, mutta osanotot joka tapauksessa.
Maru

Re: Hybridi kana kuoli

Viesti Kirjoittaja Maru »

No tämä kana ei kyllä ole päässyt rotanmyrkkyä maistamaan :smt001
Joku sille tuli. Ajattelin et sai varmaan sydärin, kun oli aina niin säikky ja pelokas.

Muut kanat ja kukko ovat edelleen elossa ja hyväkuntoisen näköisiä. Eli ei ainakaan mistään joukkotaudista ollut kyse.
Vastaa Viestiin