Kannuksesta reikä kanan selkään :-/

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

viiru

Viesti Kirjoittaja viiru »

Mä en kestä, en oo ikinä nahny mitään näin huvittavaa.
Oon aina kattonu, et ihanku kanamummolla ois nuttu päällä, mut eihän se nyt voi olla.
Mulla pysyy nääs ompelukone ja saumuri kädessä oikein hyvin.
Pitäskö ruveta suunnittelemaan ens kesän hellemallistoa ja sit toki vois talvisesonkiakin jo miettiä.
Aatelkaa nyt mitä noi frouvat tuolla kesätorilla sanois, ku mää: et joo nää on kanojen siveysliivejä, täs on tää korsettimalli ja tää villanen on ihan lämmikkeeks esim vanhalle jota kolottaa. Tässä mallissa on sit myös huppu, jos kukko kovasti nokkii tukkaa jne...
Ei muuta ku starttirahaa hakemaan, haluisin nähdä ne uusyrityskeskuksen tyyppien ilmeet.
Apupapu, vatsalihakset jo kramppaa.
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Ei kuule muuta viiru ku firmaa pystyyn! Nettikauppa kana-asusteille.
Rikkaat jenkkiläiset kanatarhurit ostais hulluna niitä.Kattava mallisto vaan esille.Esim,nahkainen domina-asu,bikinit,helleasua sun muuta.Herkkähipiäisille kanoille silkkiasuja ja luomupuuvillaa jne....vain taivas on rajana.Sellanen munimispuku olis kätevä missä on luukku että voi poimia munan suoraan housuista! Sitte tiätäis mikä muna on keneltäkin kanalta.Mää tilaan heti sellassen!
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Gizzmo kirjoitti:Sellanen munimispuku olis kätevä missä on luukku että voi poimia munan suoraan housuista! Sitte tiätäis mikä muna on keneltäkin kanalta.Mää tilaan heti sellassen!

Eikös se sonta tuu aikalaisee samasta mestasta? Siin olis sit munat paskassa.....
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

No enpä tullu ajatelleeks tota kakka-asiaa.Tosiaankin,munimispuku vaatii hieman tuotekehittelyä.Eihän se ole kivaa että menee avamaan munimisluukkua kanan pöksyistä ja sitten onkin kädet kyynärpäitä myöten paskassa.tämä asia pannaan hautumaan mietintämyssyyn...I`ll be back.....
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Hyvä havainto Jamppa :smt003

Eikös kanan munintapuvussa olis suuri rikkoutumisvaara kun ne kanat mennä viipottaa?
Mulla kananmunat hajoilee joka ikinen kerta kun munien keruun jälkeen touhuun vielä kanalassa ja löydän vielä uusia munia, jotka laitan verkkareitten taskuun ja vannon etten unoha niitä sinne. Yleensä ne hajoo jo siellä kanalassa touhutessani (mulla lienee "kanan muisti"). Mutta jos ei vielä siellä niin sitten viimeistään kun kumarrun ottamaan saappaita jalastani: KRÄKSSSSS!

Mitä sanoo Gizzmo the Pelle Peloton? Mitä lintuja sun mietintämyssyssä on? :smt002
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Eikun hei ihan selkeesti, sinne kananpöksyyn ommellaan se läppä tästä liukuestematosta, eikös siinä oo sopiva silmäkoko. Kakka tulee läpi, ja muna pysyy sisällä!
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Tai verkkosukkahousut???
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt005 Ei apuva... nyt tuli joku poliitikko mieleen...
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

eikös rullaleimasimet kanan peräpäähän viritettynä kanan nimellä ja päiväyksellä varustettuna olisi kätevät? Helpottais sit konehaudontaakin, kun olis merkit valmiina, et tietää kääntää. :smt003
Vauhkonen

Viesti Kirjoittaja Vauhkonen »

Mulle tulimieleen semmoinen että hommaisi isoille papukaijoille tarkoitetut valjaat ja niiden alle ensin kehittelisi liinan tai loimen, siis jonkin kestävän kankaan ja sitten valjaat siihen päälle niin pysyisi kiinni ja paikoillaan ainakin? Luulisi niitä löytyvän kanoillekin sopiva kokoa.

Siis ihan villi ajatus, mutta tupsahti mieleen kun joskus tuttu samaa ideaa käytti kun oli kaijasella samantyylinen (joskin eri syistä johtuva) ongelma.
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Tai vaippa että saa ajeluttaa kanaa autolla ja mennä sen kans kauppaan niinku yhessä ohjelmassa taannoin oli? :smt005
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt005 :smt005 voi sitä ajeluttaa ilman vaippaakin :smt017
Ja eikös se sama kana käynyt uimassa, ja kylvyssä. Ja sitähän föönattiin... Mitähän hoitoainetta se mahto käyttää, kun oli niin möyhee!
Vastaa Viestiin