Munakennoja

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Rinkeli-Kinkeli

Munakennoja

Viesti Kirjoittaja Rinkeli-Kinkeli »

Mistähän saisi ostettua munakennoja? Nyt taloudessa on liian monta kanaa ja kennoja kuluu kun antaa munia pois :smt001
Nyt ensiavuksi keksin kerätä muovisia pääsiäimunakennoja. Jatkoa ajatellen olis vaan kiva tietää mistä tilata ja mitä maksaa.
Rusina

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Laitappas yksäriä mirrille, hän on kai joskus tilannut jostain. Määrä vaan oli aika huikea. Mulle tutut tuo tyhjäksi menneitä kaupan kennoja.
reetta

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja reetta »

nii ja kerro sitte meille muillekin mistä niitä saa tilata ja mitä maksaa ja kuinka monta tuhatta niitä sitten tulee kerralla!
suikku

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja suikku »

Mää taidan olla kyllä aika epätoivoinen: olen jo ainakin pari vuotta kerännyt kaupan kennoja kaappiin jos joskus saisin kanoja. Käyköhän siinä niin että myöhemmin löytyy muumioitunut ruumis asunnosta jossa on vain munakennoja, munakennoja...määrättömästi.
Mimmi

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Mä tilasin joskus. Tässä yhteystiedot:

Marjatta Pajula
Markkinahoitaja/Market Supervisor
Hartmann-Varkaus Oy
Box 265, Satakunnankatu 10
FIN-78201 Varkaus
Finland
Phone: +358 (02) 204 632 811
Mobile phone: +358 (0) 40 865 9771
Fax: +358 (0) 204 632 146
E-mail: map@hartmann-packaging.com
http://www.hartmann-packaging.com

En muista enää muita hintoja, mutta tilasin itse minimimäärän 240 kpl 10 munan harmaita kennoja, ja ne maksoivat 33,50 € + postikulut 16,55 €. Tämä oli 10/2008, joten hinnat ovat tietenkin voineet muuttuakin.
herttahelmeri

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja herttahelmeri »

http://www.pandtpoultry.co.uk/index.php ... egoryid/80 Täältä löytyy paljon muutakin ihanaa. Toimitukset tulevat näppärästi perille :smt002
ninnu

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Herttahelmeri: Paljonko tulee posti ym kuluja? Miten nopeasti toimittavat?
herttahelmeri

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja herttahelmeri »

Kulut suunnilleen 20£ joten kannattaa tilata reilummin kerralla ja samalla muutakin. Toimitus tuli reilussa viikossa. Kuluineen tuli kuitenkin halvemmaksi tilata täältä kuin Suomesta oma pakettini. :smt045
siimis

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja siimis »

Jos joku lähtee tuolta Englannista tilaamaan, niin voisko änkeä kimppaan? Mä haluaisin viiriäisenmunakennoja.
Suwitsu

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja Suwitsu »

Mäkin haluaisin kennoja viiriäisen munille!
flai

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja flai »

Sama juttu, eli viiriäisenmunakennoja kaipailisin! Voisin tilata reilumminkin kerrallaan kun noita munia tulee aikamoista tahtia...
Maattari
lindell
Viestit: 1724
Liittynyt: 18 Elo 2009, 22:23
Paikkakunta: Iitti

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Ja mä haluaisin munakennoja
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
Muusa

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Kiva jos joku on saanut P and T Poultryn kanssa tilaukset hoitumaan. Mä sieltä yritin joskus shopata hautomakonetta, no siitä on kyllä pari vuotta. Eivät sitten pystyneetkään sitä lähettämään lupaansa hintaan niin eivät lähettäneet ollenkaan ja vetivät vielä kaiken kukkuraksi herneen nenään vaikka itse sössivät. Yleensä brittien kanssa on ihan äärimmäisen miellyttävää ja helppoa käydä kauppaa mutta tuolta ei huvita itse lähteä enää ikinä mitään tilaamaan :smt012
tinttuli

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja tinttuli »

Mulle on tulossa iso satsi kartonkisia 18kpl viiriäisenmuna kennoja. Eli ei niitä muovisia, vaan ihan samanlaisia pahvisia kennoja, mihin kananmuniakin pakataan. Laskinko oikein, että nuo muovikotelot P and T Poultryn kautta tulisivat maksamaan minimitilauksella 0,30€ ja enemmänkin tilattaessa yli 0,20€ :shock: Saa nähdä löytääkö tilaamani kennot maailmalta tänne peräkylälle :smt040
siimis

Re: Munakennoja

Viesti Kirjoittaja siimis »

tinttuli, mistä tilasit? Onko yhteystietoja? Noi pahviset olis minusta kivempia, vaan enpä ole missään sellaisia nähnyt myytävän.
Vastaa Viestiin