Kanojenne lempimusiikki

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
maatiais_sekuli

Kanojenne lempimusiikki

Viesti Kirjoittaja maatiais_sekuli »

Vähän ehkä hölmöltä kuulostava aihe mutta menkööt. :smt024 Itse olen huomannut kukkojeni pitävän rauhallisesta klassisesta musiikista. Laittavat silmät kiinni ja ikään kuin rentoutuvat. :smt003
Yksi kana joka on vähän villimpi tapaus tykkää Stig - Roy Orbison :smt043 Saattaa kuulostaa vähän oudolta mutta kana jäi paikalleen eikä juossut pakoon (kuten yleensä :smt042 ). Yksi kanoistani taas pitää erityisesti Leevi and the Leavingsistä. Kun laitoin soimaan niin juoksi äkkiä kylpemään :biggrin:.
rilla

Re: Kanojenne lempimusiikki

Viesti Kirjoittaja rilla »

Ite en ole seurannu kauheesti. Mut joitain vuosia sitten mun tytär laitto mulle viestin,et sen kanat ei tykkää Jukka Pojan Silkkii kappaleesta.

Kun se alkoi kuulua,tunnelma muuttui levottomaksi ja kanat alkoivat kovin närkästyneesti jupista keskenään.
Tai sit oli kyseessä väärä tulkinta ja tämä olikin ainoa biisi joka sytytti. :smt023
Avatar
Aleksandra
kalkkuna
Viestit: 1159
Liittynyt: 22 Kesä 2011, 21:30
Paikkakunta: Vihti

Re: Kanojenne lempimusiikki

Viesti Kirjoittaja Aleksandra »

En ole koskaan soittanut oikeaa musiikkia kanoilleni, mutta laulan kyllä joskus itse siivoillessani kanalassa. Kanat lähinnä hämmentyvät siitä. :smt005 Miksiköhän? Kuulostankohan kukolta vai onko muuten vain järkyttävä ääni? :smt043
Helenals

Re: Kanojenne lempimusiikki

Viesti Kirjoittaja Helenals »

Täytyy kokeilla kanalakonserttia. :smt001
SannaV

Re: Kanojenne lempimusiikki

Viesti Kirjoittaja SannaV »

Mä pidän kanoille "musaryhmää" :smt003

Ehdoton suosikki on Myrskyluodon Maija Linda Lampeniuksen viuluversio. Korkeat äänet uppoaa tähän parveen.

Jokaisella on oma reaktionsa musiikkiin. Osa kuuntelee päät kallellaan, yksi menee kuin transsiin, yksi laulaa mukana.

Kun soittaa tätä samaa kappaletta aina, niin oon huomannu, että se rauhoittaa ja parvi kujertelee hiljaa, käyvät rauhallisiksi.

Monesti iltaisin kun nukkumaanmenorituaalit on hoidettu, soitan vingutuksen vielä ja orsilta kujerrellaan hiljaa. Sitten poistun kanalasta jättäen jälkeeni täydellisen hiljaisuuden :smt015
Vastaa Viestiin