jättikochin

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
kanakyseliä

jättikochin

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

meillä kanalassa 15cm reikä josta kanat pääsevät ulos niin mahtuisiko jättikochin pyöreästä reijjästä joka on 15 cm halkaisialtaan?

olisin myös kiinnostunut parista jättikoch kanasta elikkäs minulle saa ilmoitella jos jollakin on voidaan hakea kanta-hämeen alueelta.
Nina

Re: jättikochin

Viesti Kirjoittaja Nina »

Ei mun kanat ainakaan mahtuisi.
kochin-fani

Re: jättikochin

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Itsekin epäilen että tuskin mahtuvat. Pienet roduthan on usein semmosia kuikeloita että menevät noinkin pienestä. Jotkut hyvin pienikokoiset tai nuoret jätit saattaisivat vielä mennäkin, mutta varmaan valtaosalla jäteistä luustokin jo liian kookas, eikä välttämättä ketteryyskään riittäisi :smt003
kanakyseliä

Re: jättikochin

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

riitäiskö sitten 25-30 cm halkaisia jäteille
Annir85

Re: jättikochin

Viesti Kirjoittaja Annir85 »

Kai 30cm jo riittää, jos luukulle on helppo kulkuyhteys. Mulla sussexeilla taitaa olla peräti 50*50cm kokoinen luukku, siinä mahtuvat jo seisoskelemaankin.
kanakyseliä

Re: jättikochin

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

Annir85 kirjoitti:Kai 30cm jo riittää, jos luukulle on helppo kulkuyhteys. Mulla sussexeilla taitaa olla peräti 50*50cm kokoinen luukku, siinä mahtuvat jo seisoskelemaankin.
selvä olisi tarkoitus olla mah pieni ettei ainakaan kaikki pedot mahtuisi sisään
kochin-fani

Re: jättikochin

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

kanakyseliä kirjoitti:
Annir85 kirjoitti:Kai 30cm jo riittää, jos luukulle on helppo kulkuyhteys. Mulla sussexeilla taitaa olla peräti 50*50cm kokoinen luukku, siinä mahtuvat jo seisoskelemaankin.
selvä olisi tarkoitus olla mah pieni ettei ainakaan kaikki pedot mahtuisi sisään
Kannattaa muistaa, että esimerkiksi minkki tai kettu voi päästä sisään hyvinkin pienestä raosta, jopa tuosta halkaisijaltaan 15 senttisestä.. :-"
Vastaa Viestiin