Munistapaaminen

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Junakassi
kana
Viestit: 105
Liittynyt: 02 Heinä 2015, 14:23
Paikkakunta: Kouvola

Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja Junakassi »

Hei!Mulla olis kysymys kun on tainnu olla munislaisten tapaamisia niin miten usein niitä oikein on?Tai milloin olis seuraava ja missä niitä yleensä pidetään?
kanakyseliä

Re: Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

http://www.munanetti.net/viewtopic.php?f=1&t=9337 eikös tuo aja samaa asiaa että voi mennä kyläilemään muille katselemmaan lintuja??
kochin-fani

Re: Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

kanakyseliä kirjoitti:http://www.munanetti.net/viewtopic.php?f=1&t=9337 eikös tuo aja samaa asiaa että voi mennä kyläilemään muille katselemmaan lintuja??
Se ei ole sama asia :) Näissä tapaamisissa eli munismiiteissä on käsittääkseni menty isolla porukalla yhden kanailijan luo viettämään iltaa, rupattelemaan ja tutustumaan kasvokkain muihin munislaisiin. (En itse ole sellaisiin siis koskaan osallistunut...)

Tuo lintulaan/kanalaan tutustuminen taas on sitä, että tuohon ketjuun ilmoittautuneisiin voi ottaa yhteyttä, jos esim. kanoja harkitseva haluaa päästä näkemään, millaista kanojen pito käytännössä on, ja niin poispäin. Sen tarkoituksena on siis antaa neuvoja ja tietoa sitä tarvitsevalle.

Eli onhan näillä eroja ;) Mutta itse kysymykseen en osaa vastata, muuta kuin että yleensä jos miittiä on suunniteltu, siitä on ollut täällä joku ketju, ja siellä sitten osallistujien kesken on sovittu asioista.
kanakyseliä

Re: Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

Taisin ymmärtää kysymyksen vähän väärin :smt005
Avatar
Titiuu
rhode island
Viestit: 615
Liittynyt: 27 Loka 2013, 15:42

Re: Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja Titiuu »

Ei täällä oikein ole enää niin aktiivia porukkaa joka järkkäilisi miittejä. :smt009 tee vaikkapa oman alueesi harrastelijoille semmoinen huuteluketju mihin voisi ilmoittautua ne jotka olisi kiinnostuneita! :smt001
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"
kochin-fani

Re: Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Titiuu kirjoitti:Ei täällä oikein ole enää niin aktiivia porukkaa joka järkkäilisi miittejä. :smt009 tee vaikkapa oman alueesi harrastelijoille semmoinen huuteluketju mihin voisi ilmoittautua ne jotka olisi kiinnostuneita! :smt001
Miekin mietin että eipä oo miittikutsuja pitkiin aikoihin näkynyt, iso osa porukasta on siirtynyt facebook-ryhmän puolelle :smt009 Enpä tosin ole itsekään kovin aktiivinen ollut, sen jälkeen ainakaan kun kanat lähtivät.. Mutta onneksi täällä on vielä edes jotain eloa, miun mielestä tää vanha kunnon foorumi vie fb-ryhmän 6-0 :smt003
Junakassi
kana
Viestit: 105
Liittynyt: 02 Heinä 2015, 14:23
Paikkakunta: Kouvola

Re: Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja Junakassi »

Titiuu kirjoitti:Ei täällä oikein ole enää niin aktiivia porukkaa joka järkkäilisi miittejä. :smt009
No kun ketkään ei tunnu olevan aktiivisia järkkäilijöitä niin eiköhän oteta oikein asiaksi järjestää munismiitti jossain vaiheessa.
Avatar
Titiuu
rhode island
Viestit: 615
Liittynyt: 27 Loka 2013, 15:42

Re: Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja Titiuu »

Minusta tämä orkkis munis on myös ihan ykkönen, ei mikään fb ryhmä pelitä näin hyvin! :smt003
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"
Nuki

Re: Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Kochin-fani, miksi luovuit kanoista? Multa on mennyt ihan ohi, itsekin harmittavan vähän tullut täällä hengattua. Tosin nykyään en oikeen viitsi avata fb:n Munistakaan kun siellä on aina jotain riitaa tai päättömiä kukkoja kuvissa. On monta kertaa käynyt mielessä, et pitäis kuvata noita omia tsirpuloita taas pitkästä aikaa kun eksäkin ystävällisesti jätti sen hienon järkkärikameransa mulle ikuisuuslainaan :smt003
Kesä vaan mennä vilahti ohi sateisena ja kylmänä ja armottomasti töitä tehden. Tänään on kyl kanalan siivous ohjelmassa, josko sitä sitten kehtais napata kuvia kun ei oo tasot sontaa täynnä :oops:
kukonkulma

Re: Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja kukonkulma »

Olin tossa edelliskesänä munistapaamisessa kouvolassa,oli kertynyt poruhkaa ihan mukavasti juotiin kahvia ja syötiin pullaa nyyttärit jokainen toi jotain,kyllä sieltä sitten ankka pahvilootassa läksimme kotio päin tais olla lauantai iltapäivä ja keli oli hyvä,siintä se on paljon kiinni,en kyllä muistä kenen luona ne oli joten terkkuja kaikille ketä siellä oli.mun eka täälläinen munis tapaaminen ei varmaan vika,ihan kiva joskus tavata kasvokkain yhtä hölmöjä kun itse on..tarkoitin viksuja.
Junakassi
kana
Viestit: 105
Liittynyt: 02 Heinä 2015, 14:23
Paikkakunta: Kouvola

MUNISMIITTI 2016

Viesti Kirjoittaja Junakassi »

Okei eli munismiitti 2016 mutta milloin?Ja kuka viitsii ottaa vastaan?
kochin-fani

Re: Munistapaaminen

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Nuki, ei ole muistaakseni tullut täällä edes kerrottua, joten ihan ymmärrettävää ettet tiedä :smt003
Lyhyesti sanottuna ajanpuutten vuoksi jouduin luopumaan. :(
Kanat asuivat siis n. 15 km päässä meiltä mummolassani maalla, siellä kävin niitä silloin tällöin katsomassa ja mummo piti niistä kyllä huolta. Koulujutut sekä oma hevonen alkoivat kuitenkin viedä enemmän aikaa, joten ehdin käymään mummolassa yhä harvemmin.
Olisihan niitä kanoja periaatteessa voinut vielä pitää, mutta en viitsinyt niitä mummon hoidettavaksi jättää. Alkoi harmittaa muutenkin, kun en enää ollenkaan tuntenut omia kanojani tai ne minua, toisin olisi ollut jos olisin voinut hoitaa niitä päivittäin.

Mutta netin kautta vielä menossa mukana, ettei nää ihanat kanajutut jää unholaan :smt024 :smt023
kiva kana

Re: MUNISMIITTI 2016

Viesti Kirjoittaja kiva kana »

En ole ennen kuullutkaan. Mikäs se tälläinen munismiitti on??? :smt017 :smt003
Junakassi
kana
Viestit: 105
Liittynyt: 02 Heinä 2015, 14:23
Paikkakunta: Kouvola

Re: MUNISMIITTI 2016

Viesti Kirjoittaja Junakassi »

No onko ehdotuksia?
naibunuuni

Re: MUNISMIITTI 2016

Viesti Kirjoittaja naibunuuni »

kiva kana kirjoitti:En ole ennen kuullutkaan. Mikäs se tälläinen munismiitti on??? :smt017 :smt003
Tää on kanahörhelöiden jokavuotinen treffipäivä tietenkin! :smt038

Hitsi kun on omat kädet nyt niin täynnä, ettei millään voi tuota itse järkätä..
Jonakin lähitulevaisuuden vuonna kun saa nää omat tänhetkiset rojektit päätökseen niin vois jopa uskaltaa emännöimäänki :smt040

Ken kehtoo alkaa emännäksi/isännäksi tänä vuonna? :smt041
Vastaa Viestiin