mistä kananmunakennoja?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
tavaton

mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja tavaton »

tietääkö kukaan mistä saisi tilattua kennoja,pienempiä määriä?munia tulee ovista ja ikkunoista,mutta kennot on aina kortilla? :smt009
uusikananen

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja uusikananen »

Hartmann-Varkaus Oy
Box 265, Satakunnankatu 10
FIN-78201 Varkaus
Finland
Phone: +358 (02) 204 632 811

Nopea toimtus, ystävällinen palvelu. Minimimäärää en muista, mutta kysymällähän tuo selviää :)
vardenji

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Mulla sukulaiset tuottaa niit liianki kans... Keräävät kaikki talteen ja sit mä ihmettelen mihin mä saan ne kaikki mahtumaan. Kesäsin tosin saan ne loppumaan kun sukulaiset saa multa munia ja kennot siirtyy hitaasti sinne takasin :smt005 Nyt olen jo joutunu polttamaan niitä kun varastot on täynnä.
valtteri

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja valtteri »

Älä polta mää voin ostaa 12 ja 4 munankennoja ja viiriäisen muna kennoja mut en viitti mistään ulkomailta tilata
valthe-c

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja valthe-c »

Tuolta Varkauden tehtaalta saa. Minimimäärä 10munan kennoille on 240kennoa ja maksaa harmaana, joka on halvin, vajaa 40€. Siihen sitten toimituskulut päälle. Älyttömän hyvän palvelun talo!!!!
Pia

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja Pia »

Aloin jo pähkäilemään että miten " maksetaan harmaana" :smt005

Meillä kans sululaisilta kennoja ihan kiusaksi asti, niin kuin ei kaapit jo olisi muutenkin täynnä...mutta hyvää hyvyyttäänhän ne niitä tuo, joten ei raaski sanoa ei.
vardenji

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Niimpä, ja kyl niitä sit taas 'joskus' tarvitaan :smt001 Mut nythän se keräyskausi vasta alko ja mul on viimetalvisetkin varastoituna. Alottajalle lähetin yksäriä :smt006 Saan laittaa äitille viestiä et voi sittenki laittaa jatkossakin mulle kennot talteen, kun aina niit sit kuitenkin joku tarvii. Nyt se sytyttää pesän niillä.
Pari kennoo jätän aina itelle käyttöön ja loput on sit vaan lojumassa. Mammalle olen vieny täs vuoden aikana pari täyttä kauppakassillista tiukkaan pakattuja kennoja. Siel niit meneeki enempi kun mulla. Mamman 20-30 ex-tehokanan parvi vastaan mun YKS muniva orpington :smt005
valthe-c

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja valthe-c »

Juu, ei aina tule niin tarkkaan ajateltua sitä sanamuotoa miten kirjoittaa. Harmaa ja harmaatalous... Mutta onneksi selvisi sitten varmaan mitä tarkoitin...
karpalo

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja karpalo »

Tehkää niistä ylimääräisistä sytykeruusuja - toimii!
Martsu

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja Martsu »

Tässä infosta kiitos ja eiku tilaamaan kennoja!! :smt001
anssiu

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja anssiu »

Täälläkin hyvää sanottavaa tuosta Varkauden liikkeestä. 240kennoa on tosiaan minimitilaus. Asiakaspalvelu pelaa vaikka kyse ei olekaan kuin muutaman kympin ostoksesta. Myös omalla tekstillä /kuvalla voi tilata kennoja, mutta silloin niitä pitää tilata yksi rekallinen :smt005
Avatar
jen-na
muna
Viestit: 16
Liittynyt: 22 Syys 2008, 10:13

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja jen-na »

Hartmann sanoo "numero ei käytössä". Mistä oisi joku tilannut lähiaikoina? Etsin 15 munan kennoja mutta ei niitä löytynytkään niin helposti..
Peppilotta

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja Peppilotta »

Minä oon pari kertaa tilannut kennoja Tyylitipusta. Nyt sinne oli tullut myös 4 munan pikkukennoja :smt003
Avatar
jen-na
muna
Viestit: 16
Liittynyt: 22 Syys 2008, 10:13

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja jen-na »

Haartman ei valmista enää kennoja Suomessa. Jostain Euroopasta toimittavat ja minimitilausmäärä oli jotain 20 000 kpl jos ymmärsin oikein.
duke

Re: mistä kananmunakennoja?

Viesti Kirjoittaja duke »

ota tuosta nyt sitten selvää.
Vastaa Viestiin