Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Mä en tie, mikä on paras tapa toimia, mut mä olen ratkaissut asian niin, että laitoin lihoiksi vanhat kukkomme, kun ne olivat tuottaneet jonkin verran poikasia. Nyt on remmissä kolme kukkoa nuorempaa sukupolvea. Ne valikoituivat isosta kukkopoikajoukosta luonteensa perusteella: tulevat toimeen keskenään ja ovat kilttejä poikasille, kanoille ja ihmisille.Tarmokas kirjoitti:Ostin siis vuosi takaperin 10 untuvikkoa, joista 2 oli kukkoja, loput kanoja. Eli ymmärsinkö oikein, siis parempi olisi laittaa kaikki tai osa "nykyisistä" kukoista paistiksi ja hommata uutta verta oleva kukko? Mitä sitten ensivuonna, jos tulee tipusia "uudesta" kukosta, niille kelpais sitten taas jo joku "nykyisistä" kukoista, vai?
Ala ihmeessä vaan.Minnimanni kirjoitti:Ja mä en edes ala säilyttäjäks tällä pirsanan sulkajalka porukalla. Taidan vaihtaa noi maatiaiset Jussilan kantaan. Haluisko joku ostaa Tyrniksiä![]()
Täh? Onks ne karvajalkasia? Ihan tosi?Ilona kirjoitti: Meilläkin kelpas karvajalkaset alhot ohjelmaan.